Kızlar 35+2 yiz dün eşimle birlikte olduk 3-4 saat sonra damla damla şeklinde çok az kan geldi doktora yazdım hemen ağrın sancın yoksa kanın bir anlamı yok ilişkiden olmuştur dedi. 2-3 gündür ishalim ve bugün halsiz bitkin hissediyorum birazcık belim ağrıyor acaba doğumla ilgili bişey olabilir mi bu haftalarda başına gelen var mı hiç?