Sevgili anneler,
Sezaryen doğum sonrası süt artırmak için bol bol sağım yapmam söylendi, mamajoo elektrikli çift pompa aldım. Hem çok gürültülü hem de her zaman vakumlamıyor gibi geliyor. Şöyle sessiz ama vakumu çok iyi dediğiniz bir pompa var mı? Lansinoh ve philips kullananlar tecrübeleriniz neler?