Gzm012 Kızlar ben bugün sağ ayağımın sol ayağından daha şiş olduğunu fark ettim başına böyle bisey gelen varmı doktor randavuma daha var başına gelen varsa yazabilirmi?
pediatrihemsiresi Gzm012 tabiikide verin benimde geçen haftadan beri sol ayağım şişiyor verdim çok şükür normal çıktı tansiyonuda takip edin tuzu kesin
AslanBebeginAnnesi pediatrihemsiresi çok geçmiş olsun kaçıncı haftadasınız acaba ? benim henüz ayak ve el şişmelerim başlamadı da merak ediyorum 32+3′üm