poyrazvearya tercih meselesi ikili test yaptırdıysan temiz çıktıysa üçlüğe gerek duyulmuyor zaten ben yaptırmadım hiçbirini doktorumu aldırmayacaksan gerek yok zaten kesinlikle payı yok diye ben de istemiyordum ama dediğim gibi bildiğim kadarıyla ikiliden sonra temiz çıkarsa yapılması gerekmiyor gerekli değil yani