İlk gebeliğinde 30.haftadan sonra gelişim geriliği ve su azalma problemimiz vardı ve düzelmedi bebek minik ama sağlıklı doğdu çok şükür☺️ Şuan 32 haftalık hamileyim gelişim geriliği veya suyun az olduğunu vera bir problem olduğunu kendim de hissedebilirmiyim yada anlayabilirmiyim açacaklar bilgisi olan var mı???