Papatyamm1 Kızlar şu an 35 hafta doldu. 36. Haftaya girdik. Doktorum doğumum hakkında hiç yorum yapmadı daha sizin doğum şekliniz ne zaman belli oldu ve de çatı muayenesi kaçıncı haftada oluyor.
Mucizeminnos Papatyamm1 benim doktorum 37 38 de çatı muayenesi yaparız demişti o haftalarda yapılıyo sanırım🌸
Nus_12 Papatyamm1 benimde nstde ağrı çıkınca yaptı çatı muaynesjni bencede öyle yapılması gerekiyo zaten bu arada benim hissetmedigim ağrılar 🤯açıklık olmayınca geri gönderdi 🤯🤯
MeriHera Papatyamm1 doktora göre değişiyor kimi doktor 38.haftadan sonra yapıyor kimi doktor ise sancı gelince çatı muayenesi yapıyor