Güzel çirkin tartışılır beğendiğimden değil farkli bulduğumda etrafımdaki arkadaşlarımın oğullarına koydukları isimler şöyle. Marjinal isim arayanlar beğenir belki
Everest -4 yaşında
Kanat -15 yasinda
Mars / Pars (ikizler- 3 yaşında)
Yamaç-6 yaşında
Ant -42 yaşında 😅
İda - 21 yaşında