Miniksena ben de kendisine gittim,çok memnun kaldım.hatta bebeğim bir türlü yüzünü göstermedi,görebilelim de foto alalım diye çok uğraştı,hatta ara verdik tatlı birşeyler yedirdiler sonra tekrar uğraştı görüntü alana kadar.bir de çok inceleyip bakıyor,baştan savma yapmıyor,kendisi zaten İzmir’deki sayılı perinatologlarından.