ayse-nur94 gölbaşında oturuyorum ama burda doğum yapmadım ilk doğumları burda yaptırmıyorlar adıyamanda yaptım sen gölbaşındaki doktora gidiyorsan gitmeni tavsiye etmiyorum imkanın varsa ya Adıyaman’a yada özele git bana doğum yapmadan 2 gün önce bebeğimin kilosunun 3100 gr olduğunu söyledi ben yinede adıyamndaki doktora gözükmek istedim orda da bebeğimin suyunun çok az olduğunu kilosunun da 2700 olduğunu söylediler acil doğuma alındım suni sancıyla yani her ne kadar doktor iyi olsa da makinalar gelişmiş olmuyor merkezdekine kıyasla ben adıyamana gitmiş olmasaydım belkide bebeğimi kaybedebilirdim Allah korusun