Yagmur61 oo senin daha var canım ben son ayimdayim son ayına gelince öğrenirsin çünkü normal doğuma müsaitsen yapıyor diğer türlü sezaryen kabul etmiyor çünkü çevremde herkesin başına geldi o yüzden söylüyorum normal doğuma musiat değilsen sezaryan için başka hastaneye yönlendiriyor