Kızlar 35+1 günlüğüm bugün sağlık ocağına gittim aç karnına gittiğim halde tansiyonum 14/9 çıktı hemşire sınırın üstünde dedi iki gün sonra doktor kontrolüm var. İlk defa bu kadar yüksek çıkti ve çok endişeleniyorum.Benimle benzer durumlar yaşayan var mı? Varsa nasıl bir yol izlediniz söyler misiniz ?