ikicocukannesii Kızlar 39 haftalık hamileyim dünden beri karnımda ağrı hissediyorum adet olucakmış hissi oluyor belime hafif ağrılar giriyo gece zor uyudum ama uyandığımda karın ağrım geçmişti şimdi sadece belim ağrıyo yalancı sancı mı yoksa gerçek sancı mı tecrübeli olanlar
ikicocukannesii deletedmom351 tutuyorum canım ama hani sürekli ağrıyo bi anda hafifleyip tekrar başlamıyor
deletedmom351 ikicocukannesii O zaman yalancı sancılar olabilir bu düzenli olması gerekiyor sancılarının makata baskı yapması da normal son aylar artık doğuma hazırlık
Beratalpinannesii Benim de sancim yok ama makata baskı var tuvalete gitmeye korkuyorum sürekli büyük tuvalete çıkıyorum ıkınmaya korkuyorum ama sizin de oyle mi iç tarafım acıyo resmen bişey bastiriyo sanki cikicak gibi olabilir mi böyle bişey ya sanci fln olmadan
ikicocukannesii Beratalpinannesii benim sancım da var canım hem karnımın alt tarafı ağırıyo hemde makata baskı oluyor son 1 hafta kaldı acaba erken mi gelicek ki
ikicocukannesii Dygeymen hadi ya doktorumun da randevuları çok yoğun salı günü randevum var çatı muayenesi için bakalım o zamana kdar dayanamıcak durumda olursam giderim
Beratalpinannesii ikicocukannesii benim de son 4 gün nasip olursa canım ama her an gelicek gibi karnım da iyice aşağı indi
Dygeymen ikicocukannesii sen acile git kuzum bisey cikarsa onlar doktoruna haber veriyo ztn ihmal etme