Bebekdelisi Senem_11 düşük canım diyetmi yapıyorsun kaç haftalıksın benımde düşük dr bebek beklenemez takıp ve diyet ile ilerle dedi
babydmrts Senem_11 açlık şekerinin 70 ile 90 arasında olması gerekiyormuş, uzun süre aç kaldı iseniz düşmüş olabilir, gün içinde ufak ara öğünler yaparsınız sıkıntı olmaz, düşmez şekeriniz
Bebekdelisi Senem_11 yok cnm benımde oyleydı şeker atma oda hızlı kaldırır şekeri diyet yap sık sık ye saglıklı
Senem_11 Bebekdelisi cok kotu oldum diye attım seker agzıma valla canım sonra 1 saat somra olctum 105 cıkmıstı
Bebekdelisi Senem_11 oyle durumda bana dr peynır ve heme sıvı bır dılım tb ekmegı ile yavas kaldır sekerı dedı cnm
babydmrts Senem_11 bir kereden tabi ki sıkıntı olmaz, endişelenmeyin, ara öğünü çok tavsiye ediyorlar şekeri dengede tutmak için, uzun süre aç kalmamaya dikkat edin