Yasi_2023 Merhaba arkadaşlar ben 21 haftada dr a gittim kız dedi genital bölgesini de gösterdi ama nedense şüphe düşüyo içime acaba yanılma olur mu diye 2 hafta sonra detaylı ultrasona gircem bı haftalarda yanılma olur mu ya da yaşayan var. Mı
pinar0927 21 hafta gayet iyi bence, yanılma olacağını zannetmiyorum ama yinede detaylı ultrasonda kesinleşir
Yasi_2023 pinar0927 nedense kız olduğuna hissedemiyorum anneler hisseder derler genelde ya emin olamıyorum