_ipek_Ayaz_ Kızlar 2 ay kaldı doğuma İsimli hastane çıkışı yaptiracam ama gel görün ki Kızıma isim bulamıyorum hiç bir ismi beğenemiyorum Aklımda Sadece Ecrin Liya var şuan ama yinede Ecrin eski isim diyorlar kalıyorum öyle
Birgul _ipek_Ayaz_ bence eski falan değil ve lütfen kimseyi dinlemeyin içinize hangi isim siniyorsa kızınıza nasıl seslenmek istiyorsanız o ismi koyun ☺️
A_r_m_i07 @“ipek_Ayaz”#p24166587ay daha bende isim bulup karar veremedim .. Ecrin ismi niye eski isim olsunki öyle düşünmeyin . Önemli olan sizin fikir ve düşünceniz
_ipek_Ayaz_ A_r_m_i07 Aynen Anlamı güzel olsun istiyorum Ecrin Allah’ın verdiği Hediye demek Ve ben bebek sahibi olmak için çok zorluk yaşadım o yüzden anlamı bize göre diye ayrı bir istiyorum
emirtosveannesi Dilarey Arapça da sabır demek bende kızım olursa liya koymak istemiştim ama oğlum oluyor bugün ismini belirledik Muhammed Emir koyacağız insallah☺
_ipek_Ayaz_ Birgul Haklısınız işte içime tam olarak hiç bir isim sinmiyor şöylede kötü bir huyum var biri birşey dedimi hemen soğuyorum o isimden
Meryemalya BEnde isim arıyorum kızımın adı alya ikincisi açelya olsun istiyorum ama kımse begenmıyor kızım lale olsun diyor sizce nasıll