Kızlar bebeğimin kalbinin durması nedeniyle dün kürtaj oldum. Kanda pıhtılaşma sorunu olup olmadığını öğrenmek için genetik test yaptırmak istiyorum. Sorum şu bu testleri kısa zamanda yaptırabilir miyim yoksa betanın sıfırlanmasını mı beklemek gerekiyor. Bir de kadın doğuma mı tıbbi genetiğe mi yaptırdınız bu testleri