poyrazvearya Kızlar haftamız 16+2 ama doktor 16+6 uyumlu dedi bu iyi bir şey mi sizce biliyorum 2 hafta önde arkada olması normal ama sormak istedim iyi bir şey mi diye
Eldgrn poyrazvearya bir sorun yok bunda zaten çok fazla da önde falan değil 4 gün kadar o gününü tamamlar kötü bir şey değil normal karşılandığı için iyi veya kötü denilecek bir şey değil yani normal