Kızlar 18+0 olduk 2 haftadır akıntım sarı gibi özele gidiyorum doktoruma yazdım akıntı beyaz mı olmalı idrar tahlili yaptırıyım mı diye ağrı yanma yada lavabon gelmiş gibi his gelip yapamıyorsan kötü pis koku varsa bunlardan bir tanesi varsa ver ama hiç biri yoksa bazen sarıda olabilir dedi bu şikayetlerden hiç biri yok sarı gibi oluyor bazende özür dileyerek yazıyorum peçetemde sümüksü şekilde başına böyle gelen oldumu acaba