Arkadaşlar belki bileniniz vardır 1 hafta kadar önce az az kanama yaşadım reglime daha 10 gün vardı bugün doktora geldim ve sağ yumurtalığımda 4 cm kist olduğunu söyledi beta ve hormon bakıldı her şey normal aralıkta çıktı ama başka bir şey demed ne yapmam lazım bu kist gebeliğe engel midir? Daha önce yaşayanlar varsa tecrübelerini paylaşırsa sevinirim 🙏🤍