Ozge_5516 Hicran1234 ilk doz 20. Haaftada oldum 2. Dozu 1 ay sonra csgiriyorlar yani 24. Haftada da 2. Dozu yapiyorkar bb 29 haftada yaptrmistim 2. Dozu😀
Hicran1234 Ozge_5516 ya bana çevremdekiler bebeği hissetiğinde yapıyolar falan benı bu ayın 26 sında cagırıyolar ozaman 19+3 oluyoruz
Deniz34_ Hicran1234 benim düşük tehlikem vardı canım ilk dozu 22 + da oldum ikinci dozu doktorum gerek görmedi yaptırmadım
Ozge_5516 Hicran1234 19 haftada hissedersin bebegini bnce ama endiseleniyorsan doktoruna sor yada hemşireye genellikle herkes o haftalarda oluyor sende 20. Haftada git o zaman siz kac haftaliksiniz suan