Egemenau Kızlar doğum yapalı 5 gün oldu 2 gündür baş ağrısı var şakaklarimda. Sırt ve göğüs bölgem hep ağrıyor ara sıra. Normal doğum oldugu için ıkinmaktan dolayı mı diye düşünüyorum ama sizde de oldu mu aynilari 🥺