Doktor kan uyuşmazlığınız varmı diye sorduğunda yok ikimizde pozitifiz diyordum. Ben A+ im eşimde 0+ im demişti ama yeni öğrendi ki 0- miş. Kan uyuşmazlığımı oluyor bu ? Ben doğum yapalı 3 ay oldu bebeğimde bir sıkıntı yok çok şükür gelecek vaadede bir sıkıntı oluştururmu bilgisi olan varmı acaba ?