Merhaba kızlar ben şu an 27+2 haftalık hamileyim ve dün bi sabah hafif hareket hissettim ondan sonra tık yoktu taa geceye kadar ozaman hissettim baya oynadı . Bugün hâlâ hissetmedim ve korkuyorum açıkçası 😞. Acaba benimki sadece gecelerimi oynuyor? Aynı durumu yaşayan var mi
Tatlı bişeylerde yiyip uzandım ama yok