SedaOzbier anka01 benim ilk doğumumu ve şimdiki gebeliği ebru hanım takip ediyor. evet zor biri ama işinin ehli ve elindeki aletler adanada tek..
Ales18 anka01 arkadaşım gitti o doktora. Memnun kalmıştı ama muayene ücreti çok fazla. Başka bi arkadaşım da hiç memnun kalmamış ilgisiz olduğunu söylemişti ben hiç gitmedim bilmiyorum ama aletlerinin iyi olduğunu duymuştum. Ha gerekli mi bilemiyorum orasını sonuçta bilindik bir doktor ve tecrübeli. Mesleki bilgisi iyidir yani o aletler olmasa değişen bişey olmayacağını düşünüyorum . Hakan kalaycıya gidiyorum ben çok memnunum şimdilik. Doğuma az kaldı inşallah. Güler yüzlü ilgili bilgili birisi
davsan Ebru tarım eyvallahı olmayan bir doktor kafasına göre acil bir durumunuz olsa bile boşluğu yoksa asla ilgilenmiyor (arkadaşımdan biliyorum), onun yerine hakan kalaycı veya cansun demiri öneririm
anka01 davsan cansun demiri öneren cok oldu ondan da randevu aldım ama muayenesi inanılmaz pahalı ebru da öyle ama ebruyu daha cok övüyorlar inşallah işe yarar🙏🏻
Ales18 Hakan kalaycı acıbadem ve medline ile anlaşmalı. Muayene ücreti kartlı 800 diye duydum ama emin değilim ben eski hastasıyım diye 600 ödüyorum