mervegny1 Kızlar hala devam eden bulantı ve koku hassasiyetim var hayır doktorum birde erkek dedi ben genelde kızlar da böyle oluyor biliyorum sizde durumlar nasıl bakalım😊
Eldgrn mervegny1 alakası yok bence benim kız ne koku hassasiyetim oldu şu zamana kadar ne bulantı kusma herkes özel ayrı yaşıyor belirtileri
Yildizayz mervegny1 16 haftalık gebeyim ilk gebeliğim ilk üç ay kusma halsizlik uyku koku hassasiyeti vardı şuan bulantı tek var arada oda ama geçiyor merak etmeyin.🙏 Doktorum kıza benzeti 🧿😍
mervegny1 Yildizayz yaa ne güzel maşallah darısı başıma artık halsizlik bulantı kusma koku hala devam ediyor bitse de keyfini yaşasam🙏🥰
-Papatya- mervegny1 evet 😂 bi de yemek beğenmezler. Şimdiden eşime diyorum sana çekmiş diye 😂 yendiğim yemekleri bile yiyemez oldum
Nurella2 mervegny1 17 bitmek üzere ama hiç bulantim kusmam.olmadi. koku sadece ette oldu ama şuan oda yok. Hiç hamile gibi değilim 🤗
mervegny1 -Papatya- benim adam maşallah herşeyi yiyor ben çok seçiciydim bana çekti demekki ama benden beter oğluşum valla perişan ediyor😂
Babytwo2 Bana da 13 te erkek dedi iki doktor , bulantı bi geçiyor geri geliyor 16+3 üm daha birkaç güm önce yine kusuyordum . Şimdi yok . Bu arada ikinci gebeliği olanlar hareket hissetmeye başladınız mı
mervegny1 Babytwo2 aynı ben🤦♀️ Napıcaz böyle bilemedim valla benim ilk gebelik daha hissetmedim ara ara kasık ağrılarım oluyor ama kabızlık yaptığı için onu da ayırt edemiyorum 😂
Nurella2 mervegny1 Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah bana 13 de kiz 16 da erkek denildi bakalım detaylı da ne olacak 😇