Kizlar bi arkadasimin bebegi 5-6 aylik oldu benim kizimla ayni nerdeyse bizimde 6 ay olmamiza 10 gun falan var her neyse arkadasim bebegine yeni bi emzik aldi 6-12 ay olarak ama bebek asla kabul etmiyor hala yenidogan emzigini emiyor 4-5 tane farkli marka emziktede aynisi yapti 0-3 olani istiyor🤭bende kizimin emzigini değiştirmeyi düşünüyorum kucuk geliyor artik bugun cikip bakicam kullandigi emzigin buyugunu bulabilirsem alicam ama tedirginim acaba kabul edermi diye sizin bebislerde boyle bi problem oldumu😅