Eliyeva1 Hayır o test hamile olduğunu anlamak için değil. Hamile kalabilmek için yumurtlama gününü bulmak, O günlerde eşinle beraber olmak için. Sen sanırım bu ay hamile olduğundan şüpheleniyorsun. Onu netleştir. Eğer hamileysen iyi. Hamile değilsen birdahaki ay hamile kalma ihtimalini artırmak için test alırsın. Önce bu ay hamile olup olmadığını iyice öğren