Aysrgn arkadaşlar hangi balık yağını kullanıyorsunuz? 5. Aydan itibaren kullanmamı önerdi başlayacağım ama fikrim yok yardımcı olur musunz?
Edakrcc İ mom kullanıyorum bir kaç doktora sordum bana yeterli olduğunu söylediler . Bu zamana kadar .( 21. Hafta)
Edakrcc Aysrgn yani ben 3. Ayımda başladım şimdi 3. Kutum bitmek üzere 100 TL gibi bir fiyatı vardı yanlış hatırlamıyorsam.
Edakrcc Rica ederim şifa olsun size ve bebeğinize 🙂 Aysrgn rica ederim şifa olsun size ve bebeğinize 🙂