Allah yardımcın olsun bende 40+0 da doğurdum.Bol bol yürü evde,squat yap.Sancıların sıklaşınca kalçanı salla bi yerden tutarak,bide sıcak su. Ben 2.5 la yattım 4 cm le squat yürüyüs yaptım asagi dogumhane indim. 5 oldum sıcak suya girdim 45 dk 10 cmle çıktım :)))) ıkınırken bağırmayın ben enerjimi orda bitirdim baya düzgün ıkınana kadar