Senalay Kızlar 3 ay sonra Allah izin verirse kızımızı kucağımıza alacağız. Eşim Kevser ismini istiyor bende yanına bir isim koymak istedim. Sizce Kevser Hüma mı, Kevser Nida mı? 🥰