Sağlıkla kucağınıza alın inşallah. İlk gebeliğimde gece çok bel ağrım oldu daha doğuma var diye önemsemedim. Sabah suyum geldi. 37. Haftada doğum yaptım. Çok şükür bir sıkıntısı yoktu solunum desteği almadı. Allah herkese sağlıklı evlatlar nasip etsin