Gul47 Yagmur2628 canim bebek iri olunca oluyormuş perinatoloji doktoru bana öyle demişti Bi arkadaş için sormuştum hafif bir fazlalık var niye qcaba demiştim bebeği iri olabilir dedi bazende şeker hastaligindan kaynaklanabiliyor yinede kendi doktorunuza sorun
askbebek Bende de var sıvı fazlalığı 30. Haftadayım Şeker yüklemesi yapıldı normal çıktı Doktor karbonhidratı azalt dedi bilmiyorum