Serap-Yigit Ben yarın gidicem inşallah yoktur. Kardiyoloji randevum var hem de eko çekileceğim 1 ay önce randevu verildi eko için
Serap-Yigit Bortubocek inşallah yoktur ya. Yarın kadın doğum randevum da var inşallah bir sıkıntı çıkmaz
Ozge_5516 Serap-Yigit bugun gttom hastahaneye devlet hastahanesinde yok ama universite hastahanelerini bilmiyirum