Geçen sene çok kötü ve zor bir doğum yaşadım dayanılmaz derecede ve doğum yaparken uyuşturmadan kesi attılar o kesi atıldığında acı resmen ciğerime kadar işledi ve unutamıyorum normal doğum mu sezeryan mi olsam diye düşüne düşüne iyice psikolojim bozuldu ama bir kaç arkadaşım bana nasıl uyuşturmadan kesi attılar neden şikayet etmedin bunu nasıl yaparlar dedi ben ilk doğum olduğu için bilmiyordum napicam bilmiyorum ya ☹️😔😥