Ay benimde uzun süredir nst sancı çıkıyor ama yalancı deyip yolluyorlar. Üstelik 10-15 arası gezerken birden artış oluyor 100e çıkıyor sonra iniyor 10 15 arası geziyor. Belli aralıklarla oluyor inşallah normal gelir en kısa zamanda 🙃 sizinde sancılarınız var ama doğumu başlatacak cinsten değil gibi benim 100 olduğu halde yok çünkü 🤷🏻♀️