Gul_Baharr Kaçıncı haftadan sonra çatı muayenesi yapıyorlar 34 haftalık olacak iki gün sonra hiç daha alttan muayene olamadım biraz korkuyorum 🙈
Simgebato Gul_Baharr aynı korku ile yaşıyorum günlerdir 😊 37. Haftada yapıyor benim doktorum yani cumartesi günü. Allah yardımcımız olsun…
Ayseaysa Gul_Baharr 30. Haftada sancım olduğu için alttan muayene oldum korku yok ama utanma ve çekinme vardı bende çokta uzun sürmedi rahatladım ya i rahat olun sizde 😊
Zeeynepp Gul_Baharr Bende olamadım korkumdan 39. Haftaya gireceğim o zaman Olcam mecbur yani pazartesi günü 😁
Gul_Baharr Simgebato ya bende özele gidiyorum normalde ama acil bişi olunca devlet aciline gidiyorum ne kadar gitsem de alttan muayne diyorlar ben hiç kabul etmedim işte haftaya gene randevum var gene isteseler kabul etsem mi bilemiyorum
Nevin_ 37.haftanın başı sonu farkediyor mu acaba bende ona göre randevu alacağım özele gidiyorum 37+0 ya da 37+1 de gitsem çatı muayenesi olur mı acaba yoksa 37+6 da felan mı bakarlar
Nevin_ Gul_Baharr Aksi bir durum yoksa 37 de bakıyorlar. Muayene açılmayı tetikliyor diye. Ama 37 nin başı mı sonu mu olur bende onu bilmiyorum.