Merhaba kızlar, bugün tam 25 haftalık olduk. Doktorum şeker yükleme testi isteyip istemediğimizi sordu. Gerekliyse yaptıralım dedik ailede şeker hastası var mı dedi. 4 halam var 4 ü de şeker hastası dedim. O zaman yaptıralım dedi. Bazı yerlerde okudum bebişe boşuna şeker yüklemesi diyolar, bazıları gerekli diyolar. Bilgisi olanlar bana da bilgi verebilir mi? Çok kararsız kaldım :(