Sevinc_beyimov ben de her ay oluyor o şuan bile var eger adet dönemindeysen oluyor ve rahim genişliyor o nedenle kasılmalar oluyor bende çok korkup doktora gitmiştim doktorumun bu tür kasılmaların normal olduğunu söyledi korkmana gerek yok Allah korusun kanaman olmadığı sürece korkma canım saglıkla kucagımıza Alalım inşallah yavrularımızı🤰🏻🥰❤️