Kızlar ben geçen ayın 18′inde adet oldum bu ay daha olmadım yani yumurta geliştirici kullandım 3 gün oldu biteli ve şu an sol kısım daha çok ağrıyor sağ normal belim ağrıyor ve dün kahverengi akıntı sümüksü halde peçeteye geldi ilişki sonrası eşim de kahverengi akıntı olduğunu söyledi sizce hamile miyimdir ve test yapmalı mıyım bilmiyorum çünkü ümitlenmek de istemiyorum öyle çok hayal kırıklığına uğradım iki yıldır deniyoruz inşallah Rabbim yüzümüze Güler.