Dmg sagol canım ilk gebeliğimi kaybettikdrn sonra olmadı ama bu gebeliğimde cok oldu doğumdan sonra caresi varmı bunun diye arastırıcam cunku cok zor oluyor bide tehlikeli arkadasımında kanında varmış bebege de gecmiş doğumdan sonra 1 hafta küvezde kaldı kanında enfeksiyon cıkmış bebegin. Kanda olunca bebege gecme riski cok idrarda da bebegın zarını delip su gelmesine sebep olup doğumu başlatıyor 😞 o yuzddn cok dikkat edin