Benimde hamileliğimde değerlerim çok yüksekti ilaç kullanmaya başladım doğum yaptım 35 güb oldu çok şükür bir sıkıntı yok değerlerim normale döndü ama yinede ilacımı kullanmaya devam ediyorum doktor kontrolümü aksatmıyorum sende hamileliğin boyunca dikkat et ilacını aksatma canım