girl_boy_annesi Boncukveannsi canım sana kalmış ben 25+3 daha yeni bi kaç takım aldım kızımda 36. Haftada yapmıştım🙈
nilsmomy Boncukveannsi fiyatlar çok çabuk artıyor bence erken değil yavaş yavaş indirimle bir şeyler gördükçe başlayın derim
ParildayanYildiz Boncukveannsi ben yavaştan hem kız hem erkeğin giyebileceği kullanabileceği şeyleri alma taraftarıyım zıbın fln alınabilir hem insan heves ediyor hemde zaman geçtikçe herşeyin fiyatı da artıyor az gibi gözüksede detaylı bakılınca alınacak çok şey var yavaş yavaş alınmalı bence
Azra41 Boncukveannsi 13+4 TE öğrendim 1 ay sonra başladım 😁 şuan 29 haftaligiz herşeyi hazır ve nazır bide erken doğum rizkimiz var 🥹🥺
Mrvtyzcglu Aynı hafta ve gündeyiz ben başladım bir haftadır fiyatlar hergün daha çok artıyor sonuçta öyle de böylede alınacak o ürünlerin hepsi bence çok geç kalma . Bir bebek arabası beğendim 2470 TL’yi joei nin şuan araba 3700 TL daha bakalı 5 gün felan oldu
Hatice145 ParildayanYildiz kesinlikle size katiliyorum cogu seyini almis olmama ragmen almadiklarimi listeledigimde baya eksigim var hala diyorum
minnoskiz- @Boncukveannsi erkende olsa geçte olsa nasıl olsa alınacak canım al bence dursun kenarda zaten hergun herşeye yeni bir zam geliyor.
Hatice145 Boncukveannsi Bence erken degil kuzum ortak renklerde olan seylerden alabilirsin bende 17 haftalik hamileyim cinsiyetini ogrenemedim daha ama simdiden besigi bebek arabasi puseti hazir cunku gercekten her gun zam geliyor
Senanur567 Boncukveannsi benim 17+0 haftalık ufak ufak başladım çünkü herşey pahalı gün geçtikçe artıyor fiyatlar cinsiyetin kesinlestiyse başla bence ufak ufak
Aloneanqel Boncukveannsi yaa ne güzel zamanlardı. Bütün işlerimi yapabiliyordum. Şimdi 34+1 olduk bizde. Yerimden kalkacak gücüm yok , üstelik 19 aylık da kızım var