Nanelimonn Keseyı ve bebegı gordukten sonra boyle bırsey yasayan oldu mu arkadaslar aranızda? Sonuçta kımyasal gebelık degıl dıs gebelık de degıl? Nedır bu?
Hayattdmrkrn Nanelimonn ya benimki de öyle oldu ama benimki kimyasalmış bende bebek kese falan yoktu değeriniz kaç çıktı
Nrinci Nanelimonn Canim b3nimde betama bakilmadi ama kalp atisi ni dinlemryr gifecektik bir anda birgun once kanama yasadim devlette nobrtci dr kese duzgun degil kalp atisi da yok bu cocuk dusucek dedi bana o kadar kotu oldum ki bu 3.hamileligim digerileri dussmustu bir umut iste kurtaj yapalim dedi ama ben cikip eve gittim ertesi gun ozelde kendi doktoryma gidince kalp atisini duyduk o kadar insan korkuyor ki yinr bir sey olacak diye 3 4 kutu progestan kulladim 7 tane proluton igme vuruldum doktorum bana dedi ki dusucekse eger bu cocuk ne ignesi olsun ne ilaci ister ameliyati olsun yine de duser bunun onune doktor olarak bile gecemeyiz dedi bana ki haklo da su an 12 haftadayix allaha cok sukur benim o zaman betaya bakilmisti 15 bun gelmisti daha sonra bakilmadi kanaman kesildiyse zaten birdaha sikinti olacagini sanmiyorum yine de allah ne derse o olur eger kanaman var ise evde bpl bol yat dinlen temizlik bilr yapma ben hep bu sekilde yaptim allah herkrsin kucagina sag salim bebeklerini aldirsin
Nanelimonn Tbsra95 kese var beslenme kesesı de olusmus bebıste cok mınık bı goruntu gosterdı doktor . Ama kalp atısı ıcın erken dedı . 5-6 hafta arası bırsey dedı.
Nanelimonn Hayattdmrkrn cuma gunu 21 bindeydi .cumartesı 19.500 e düştü.Salı günü tekrar bakıldı 18.500 düşmüştü.
Nanelimonn Sare_benan acildekiler düşük başlangıcı bu dediler bana çok korkuyorum hatta aile hekımıne gıtmıstim oradaki ebe de Beta hormonum için düşük tehlıkesı dedı 😓
Hadya İyi de kese ve bebek gorundukten sonra bi daha betaya bakilmaz ki,o saatten sonra yavas yavas dusmesi normaldir.Ben sadece 3 kez kan verdim en yuksek degerim 285 ti,5.haftada keseyi ve bebegi gorduk,6.haftada da kalp atisini duyduk.
Nanelimonn Sare_benan kanamam yok ama kahverengı şekelerım olmustu 3 gün filan ama şuan yok 4 gündür lekeler de gıttı progestana baSlayınca
Nanelimonn Nrinci ahhh cok gecmiş olsun yorumunu okurken tam eyvah eyvah derken nasıld sevındırdın 12. Hafta dıyerek . Ne guzel rabbım sag salım kucagına almayı nasıp etsın. Herkese rabbım . Yolculugumuz kolay olur ınsallah