Kızlar merhaba önümüzdeki hafta 12 haftalık olan bebeğim için ikili test randevusu aldım fakat 182 deki görüştüğüm kişi verdiği randevunun ön muayene randevusu olduğunu önceden ön muayene yapıldığını sonrasında ikili test icin randevu verildiğini söyledi fakat e nabizda randevu ikili test olarak gözüküyor. Böyle birsey yaşayan var mi ikili testlerinizi nasıl yaptırdınız ön muayeneye gittiniz mi