Kaynanam dediki bebek doğduğunda toprağa yatiralim bağışıklığı guclenjr dedi bende kendimce herhalde 1 2 saat yatırılıyor dedim tm olur dedim görümcem demesin mi 2 3 ay ben sok oldum dedim hayır tabiki yatırmam dedim sonra küçük görümcemle konusuyoz bebek kıyafetleri hakkında zaten annem onu toprağa yatırır dedi ben de yok dedim annem yatırır dedi güldü ben izin vermedikçe kimse bişi yapamaz dedim sinirim bozuldu benim çocuğuma kim neye göre karar veriyor ki?