Merhaba kızlar 33 haftalık gebeyim soğuk algınlığım oldu odur budur bebeğimin hareketleri azaldı gün içerisinde kımıl kımıl eden oğlum dürtsem hareket etmiyor geçen akşam acile gittik nst girdim kalp atışı güzel dedi ebe ama bebekte tık yok aranız da bu durumla karşılaşan var mı ?