umut123_ bugün dışarı çıkarsam mutlaka alip test yapicam. Nerdeyse 18 saatdır falan hicbisey gelmiyor.hafif kahverengi kirmizimsi leke geldi .ben adet oldum sandım.durdu. gecede hep yokladim. Ağrım falan da yok. Bugün yap-a bilirim dimi test ? Sabah erken olmasına gerek yok