A_syma Elfsrbs Bir yan etkisi olmadi. Yapilmasi gereken bir aşı. 20 ve 24. Haftada yaptirdim ilk gebeligimde. Ikinci arasi kisa olunca yapilmadim.
Elfsrbs İlk hamileliğim bir de tüp bebekle hamile kalınca birşey olur mu diye tedirgin oldum teşekkür ederim
DuruMom_16 Ben yaptırmadım gebe kalmadan 6 ay önce işe girerken yaptırmıştım bidaha gerek yok dedi doktorum