Selamm kızlarr biraz toparlandim geldimm. 12.09.22 doğumlu bir başak burcu prensesim doğdu. 37+6 da daydik. Evde çok canım sıkilinca eşime israr ettim pazartesi avm ye gittik gezdim allah gezdim biraz aglarilarim olunca eve dönduk. Uzandim gecmedi dus aldim gecmedi gece 11 gibi doğum acile gittik direk nstye aldilar sancılarim yüksek cikinca ultrasondan baktilar ardindan açıkliga baktilar 3 cm açılmam vardi. Yatis verdiler suni sancı verildi ardindan açılmam artsin diye ( bu kısımda bazi yerleri yazmak istemiyorum hassas hamişlerimiz var). Sabah 12 ye kadar nst ye bağliydim ve ara ara açılmam bakildi hep ama artıs yoktu. 3 cm de kaldi suni sanciya rağmen 😵💫 uzun süredir yemek yemediğim için serum bağladilar adini bilmiyorum tok tutan bişeymis o bebeğimin nabzini 110 lara düsurdu. Hemen kestiler serumu ama nabiz toparlanmadi ardindan imza alip mecbur sezeryana alindim. 12.45 de uyanık olduğum için herseyi duyuyordum zaten 13.09 da meleğim doğdu ama ben 3 te ciktim ameliyattan benim 2 buçuk saat sürdu. Ilk 4 saat kum torbasiyla yattim 1. Saatten sonra bol su ve kahve içtim. 6 saat sonra da sadece çorba. Ilk yuruyus değil hareketli olmama rağmrn yürürken hala aci cekiyorum kalkarkende. Birde sırtımda yoğun ağri var narkoz iğnesinden dolayi sanirim. 2 gün hastanenin ardindan dün evimize geldik şükur. Agri o bu hicbisey umrumda değil bebeğime baktikca herşeyi unutuyorum. Detayli sorusu olan varsa yanitlarim kizlar benim deneyimimde böyleydi 🥰🥰🥰🧚♀️🧚♀️