
İkili sonucum cıktı
3 parametre normal
Yaş faktörü riskli cıkmıs doktora istersen amiyon sentez yaptırabilirsin ama temiz cıkar büyük ihtimal dedi bu cok mu yüksek
Ben daha once tüp bebek yaptırırken genetik inceleme testide yaptırmıstım hocam esim ve bana yapıldı kromozon testi dedim bunlar temizmis hangi testi yaptırsan yas faktörü riskli cıkar 29 yasından küçük olmak gerek riskli cıkmamak için dedi